Результати карантинної посівної суттєво вплинуть на експортний потенціал України
Від того, як відбудеться посівна, як ми відпрацюємо цей сезон, залежатиме те, чи буде в нас нормальний врожай і чи збережеться експортний потенціал нашої держави. Про це розповів власник Групи компаній UKRAVIT Віталій Ільченко під час онлайн-вебінару “Ефективна благодійність під час епідемії коронавірусу COVID-19. Як допомагають аграрії”, організованого агромедіа-агенцією Sapienza , пише SEEDS.
Крім цього Віталій Ільченко розповів і про те, як допомагає UKRAVIT українським аграріям в цей непростий період. “У нас є достатня кількість продукції на складах. Зараз ми працюємо напряму з аграріями по всіх регіонах України.
В нас існує власна платформа, куди кожен агровиробник може звертатись напряму і протягом 1-2 днів отримати відповідь банку про те, чи можуть вони отримати кредити.
Завдяки нашій платформі банки можуть дистанційно приймати рішення. Все це досить оперативно вирішується, оскільки зараз банкіри попереводили своїх співробітників на віддалену роботу.
Всі ми маємо в цій ситуації гуртуватися і співпрацювати”, – підкреслив Віталій Ільченко.
Також він розповів, що з початком пандемії коронавірусу в Україні Група компаній UKRAVIT налагодила виробництво дезінфікуючих засобів на власних виробничих потужностях у Черкасах для подальшої безкоштовної передачі для потреб своїх клієнтів, лікарень, волонтерів, військових частин та ДСНС.
В свою чергу Ірина Гуцал, директорка МБФ “Українська Біржа Благодійності” подякувала під час вебінару українському бізнесу:
“Я дуже хочу подякувати всьому бізнесу, який перепрофілював своє виробництво на те, що потрібно сьогодні, зокрема дезінфіканти”.
Водночас за словами Ірини Гуцал, інколи, не всі українці знають, як краще допомагати і куди саме спрямовувати свою фінансову допомогу, позаяк у намаганнях зробити краще, бізнес чи волонтери, не знаючи того, витрачають набагато більше грошей.
“Вони готові купувати будь-яке обладнання, за будь-яку ціну. Наприклад зараз є дуже багато апаратів китайського виробництва, які в 3-4 рази дорожчі, ніж вони були до епідемії.
Я дуже сильно закликаю: якщо ви, ваш бізнес, підприємство приймаєте рішення долучатися (до благодійності), краще не робити це самостійно, а приєднуватися до великих ініціатив, які на цьому спеціалізуються і дійсно знають потреби, знають як буде все завезено і придбано – і це буде більш ефективною допомогою”, – каже Ірина Гуцал.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!