Виробники Півдня України у паніці – тепличні овочі не в фаворі
У час коли продовольчі ринки закриті, компанії, які мали досвід доставки продуктів, переорієнтовуються на доставку до домогосподарств. Тепер всі гравці ринку боротимуться саме за домогосподарства, вважає менеджер Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва UHBDP Дмитро Ніколаєв.
“Всі гравці ринку будуть боротися за домогосподарства, конкуренція на цьому ринку серйозно розвивається. Ми розуміємо, що у малих виробників і малих трейдерів немає таких можливостей по доставці, які існують у супермаркетів та які можуть швидко розгорнути такий вид сервісу”, – додав Дмитро Ніколаєв.
Водночас Андрій Чорний, засновник компанії “Агрокоін” із Запорізької області вважає, якщо попит на овочі борщового набору зберігається, то тепличні овочі не в фаворі – виробники у паніці, бо купляють слабо.
“Тепер саме час об’єднуватися, кооперуватися, щоб створювати великі партії однорідної продукції для вигідних продажів. Виробники Кам’янсько-Дніпровського району вже не говорять про прибуток, головне повернути вкладені гроші, щоб мати оборотні кошти для бізнесу.
Бачу, багато Інтернет-майданчиків додали у свою лінійку товарів плодоовочеву продукцію, вони готові приймати овочі та фрукти дорожче ніж трейдери. Думаю, виробникам треба шукати такі торгові майданчики для більш вигідних продажів”, – наголошує Андрій Чорний.
SEEDS.org.ua за інформацією UHBDP
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!