Вдалий бізнес на маленькій картоплі по-канадськи

0 244

У Канаді Little Potato Company побудувала бізнес навколо самого маленької картоплі в світі. Компанія виробляє посівний матеріал і картоплю унікального маленького розміру для рітейлу – від 19 до 41 мм. Продукція переважно експортується в США, а також займає близько 10% внутрішнього ринку споживання картоплі в Канаді.

У 1996 році почалася історія цієї компанії. Фермер Якоб Вандерхопф з дочкою Анжелою Сантьяго на околицях Едмонтона посадили менше 1 гектара картоплі, який сім’я сортувала, мила і упаковувала вручну. Саме тому і зараз вже у великій компанії маленької картоплі велика увага приділяється сімейним цінностям. Власне, і маркетингова стратегія компанії побудована навколо них – картопля для затишних днів, проведених зі своєю сім’єю.

Журналісти побувавши на фермі і на заводі компанії в регіоні Альберта, побачили, що в компанії заохочують здоровий баланс між роботою та особистим життям. Тут працюють співробітники сім’ями, і це заохочується.

Якоб і Анджела купили свій перший завод в 2000 році. Вони модернізували обладнання для обробки крихітної картоплі, яку стали позиціонувати як справжній делікатес і об’єдналися з виробниками в Канаді і Сполучених Штатах. Протягом чотирьох років вони розширилися до своїх нинішніх виробничих потужностей в Едмонтоні, Альберта.

Вони навіть успішно лобіювали інтереси компанії і виробників картоплі в уряді, щоб дозволити більш дрібні пакети картоплі – зробити продукт більш зручним для споживачів.

Як велика компанія найменшого картоплі додає цінність свого продукту?

Виробники зосередилися виключно на розведенні, вирощуванні, упаковці та маркетингу запатентованої картоплі Creamer.

Як пояснюють в самій компанії, Little Potato Company орієнтована виключно на ретельний відбір і вирощування картоплі запатентованих сортів, які дають урожай «міні-картоплі» топ-рівня.

Багато уваги зосереджено навколо постійного вивчення нових рішень для упаковки, нових смаків і нових рецептів приготування. Зокрема, Little Potato Company поставляє на внутрішній і зовнішні ринки миті, готові до вживання сітки маленької картоплі з різними спеціями, часником, цибулею, сиром та іншими добавками для приготування в мікрохвильовій печі або барбекю. Саме зручна упаковка, в якій відразу можна протягом 10 хвилин приготувати картоплю, а також смачні спеції і добавки додають цінність продукту, за який споживачі готові платити в 2 рази дорожче, ніж за звичайну стандартну картоплю. Споживачі в Канаді та Америці шукають зручність, свіжість і унікальний смак. Саме тому інтерес до красиво упакованого продукту компанії продовжує зростати.

За словами фахівців компанії, для запуску нового сорту такої «нішевої» картоплі потрібно близько 4-5 років. Виробники постійно інвестують в нові сорти і бренди продуктів. У портфель компанії Little Potato входять такі сорти картоплі, як Baby Boomer, Blushing Belle, Something Blue і Terrific Trio. Червона, жовта, синя картопля і багато інших. При цьому умови вирощування картоплі в Канаді – не найсприятливіші. Так, період вирощування на фермі – 60-70 днів. Для порівняння, в Україні – це всього 40 днів. У Канаді холодніше і земля сухіша.

Little Potato Company підтримує дистриб’юторські центри та велику мережу фермерів – виробників картоплі в США і Канаді для обслуговування клієнтів на цих ринках.

США – це найбільший ринок для компанії, яка розширюється і вже працює з великими торговельними мережами, такими як Safeway, Walmart і Sam’s Club, і це лише деякі з них. Наявність великих клієнтів, таких як Walmart, також означає більший акцент на забезпеченні доставки продукту вчасно, в іншому випадку, можливі штрафні санкції. Пройшовши довгий шлях від маленького сімейного господарства до експортера, зараз Little Potato Company готова до високих очікувань найбільшої в світі роздрібної мережі.

Весь рік повинні бути стабільні поставки, так як споживачі дуже швидко забуває про існування бренду або продукту, якщо він раптом зникає з полиці супермаркету, і вибирає щось інше.

Головні конкуренти для компанії на ринку – це не інші виробники картоплі, а виробники рису, пасти, інших продуктів, з високим вмістом протеїну, якими споживачі замінюють картоплю.

SEEDS.org.ua

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!