Майбутнє часникового бізнесу в Україні за переробкою
Сьогодні на українському ринку існує потреба в продуктах переробки часнику, наприклад, в часниковому порошку. Ця ніша є саме тією можливістю, яку ігнорують українські агровиробники, не створюючи продукти з доданою вартістю.
Таку думку висловила керівник часниковою компанії “УкрАП” Анна Морозова в ході VI Національної конференції “Мільйон з гектара”, що пройшла 5-6 березня в Одесі.
Зокрема Анна Морозова підкреслила, що протягом останніх 4 років чимало фермерів почали вирощувати цей продукт.
“За 10 місяців 2019 роки ми не просто наростили обсяг (виробництва часнику), а ми обігнали всіх, тому що у нас почало розвиватися виробництво не тільки самого часнику, але і часникових продуктів.
Що сталося на цьому тлі з експортом? Для початку необхідно зазначити, що ще 7 років тому – в 2013 році – показник експорту українського часнику дорівнював нулю. Ніхто в світі взагалі не знав, що в Україні вирощують цю культуру. У 2019 ми експортували 420 тонн часнику, закривши на 80% квоту на безмитні поставки даної культури до ЄС”, – зазначила Ганна Морозова.
В Україні наразі мала кількість промислових виробників часнику. Разом з тим, існує велика кількість фермерів, які в гонитві за швидким прибутком починають займатися часниковим бізнесом, згодом кидаючи його.
Анна Морозова також підкреслила, що в Україні існують проблеми при формуванні великих товарних партій часнику.
“Ми не можемо продати його в кількості 10 кг. Якщо приходить замовлення, то воно, зрозуміло, приходить на певний обсяг даної культури. І сьогодні досить складно зібрати необхідний обсяг по всій країні однакової якості”, – сказала керівник компанії “УкрАП”.
При цьому, на думку гравця ринку, для вирішення даних проблем на українському ринку часнику на сьогоднішній день необхідна взаємодія всіх виробників між собою.
SEEDS.org.ua за інформацією EastFruit
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!