Репутаційний менеджмент – вагома перевага в світі AGRO
У компанії з сильним та хорошим іміджем більше можливостей звернути на себе увагу потенційних покупців як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Про те, що таке репутаційний менеджмент і яким чином він здатний збільшити прибутки Вашого агробізнесу, в чому полягають основні принципи роботи із створення репутації компанії на ринку та як конвертувати довіру на ринку у “довіру готівкову” під час Міжнародної конференції аграрного бізнесу Синергія взаємодії жінок для сталого розвитку, екологічного збереження та розбудови гармонійного суспільства , що відбудеться 19 лютого в Києві, розповість засновниця агромедіа-агенції SAPIENZA , директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Катерина Звєрєва.
“Вкладення в репутацію компанії можуть стати вирішальною перевагою. Яскравим прикладом грамотного управління репутацією компанії та продукту, який вона виробляє є японський агробізнес. Наприклад, завдяки правильному позиціонуванню, так званого, королівського фрукту, диня “Юбарі” є найдорожчою у світі та продається в середньому за ціною $300 завжди знаходячи свого покупця”, – зазначає Катерина Звєрєва.
Організатори ком’юніті WE AGRI – Катерина Звєрєва, засновниця агромедіа-агенції SAPIENZA та Наталія Гордейчук директор ТОВ “Інфоіндустрія”.
Захід пройде в рамках “Агровесни” в МВЦ (Броварський проспект 15), 2-й павільйон, конференц-зала №6.
Ініціатор створення ком‘юніті WE AGRI – Катерина Звєрєва, директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації, засновниця SAPIENZA.Media, міжнародний консультант ФАО (ООН).
Менторами проекту WE AGRI вже стали: Інна Мєтєлєва, екс-заступник Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства; Оксана Просоленко, регіональний директор Асоціації «Дунайська соя»; Владислава Магалецька, Віце-президент міжнародного інвестиційного фонду SigmaBleyzer в Україні, Голова комітету з питань агропродовольчого бізнесу СУП, член Національної Ради Реформ, екс- заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції; Оксана Луценко, координатор Партнерства “Green Business Ukraine”, експерт з впровадження екологічної концепції бізнесу, голова правління ГО “Еко-Марафон Грін Бізнес Юкрейн”, автор та ведуча програми “Еко-марафон на Agro FM”; Ірина Титарчук, кандидат економічних наук, доцент НУБіП України, виконавча директорка ITFC; Наталія Гордійчук, засновниця компанії “Агрітема”.
Головна мета цієї події – започаткування Національної премії для жінок в агробізнесі. Протягом року відбуватиметься низка зустрічей, круглих столів та бранчів для жінок, фіналом яких буде суспільне голосування та різноманіття номінацій для Національної премії для жінок в агробізнесі. Професійне журі оберуть фіналістів та переможниць.
Нагородження фіналісток відбудеться наприкінці року.
Для попередньої реєстрації на захід просимо заповнити АНКЕТУ >>>
Номінації, за якими буде проходити суспільне голосування та будуть обрані переможниці:
- “Жінка-агролідер” – за кращі управлінські якості;
- “Жінка-менеджер” – за кращу реалізацію агропроекту, досягнення в галузі менеджменту;
- “Жінка-агроаналітик” – за успіхи в роботі в галузі агроаналітики;
- “Жінка-фермер” – за досягнення в галузі розбудови фермерського господарства;
- “Жінка-агроконсультант”;
- “Жінка-новатор” – за створення нових продуктів агробізнесу, інноваційних рішень, що дозволяють збільшити прибутки аграріїв;
- “Жінка-агромаркетолог” – за кращі рішення в галузі агромаркетингу для просування продукції на зовнішніх та внутрішньому ринках;
- “Жінка-науковець” – за наукові розробки, що дозволяють збільшити конкурентоспроможність і підвищити якість української агропродукції.
На другому етапі розвитку проекту на меті стоїть створення спільноти союзниць – сильних, щирих, унікальних та успішних жінок, які підтримують і підсилюють одна одну у бізнесі, роботі, дружбі. Менторство та підтримка, освіта, натхнення амбіційних дівчат, які хочуть побудувати свій бізнес або досягти професійного успіху в агросфері.
Сила взаємодії, шерінг інформації, допомога іншим для безлічі можливостей для зростання – все це кроки на підсилення взаємодії жінок для сталого розвитку, екологічного збереження та розбудови гармонійного суспільства.
Для попередньої реєстрації на захід просимо заповнити АНКЕТУ >>>
Протягом року у провідних аграрних ЗМІ зі спільною аудиторією у 500 тисяч відвідувачів на місяць – Seeds.org.ua, Агроіндустрія, Інфоіндустрія, Agri-gator.com.ua, на радіо AgroFM, сайтах Ukrainefood.org, Meat-inform та інших буде реалізовуватися спільний інформаційно-просвітницький проект до “Національної премії для жінок в агробізнесі”.
Проект передбачатиме:
- Підготовку та публікацію серії відео-сюжетів про жінок в агробізнесі з коментарями не тільки самих жінок, а і їхнього оточення;
- Підготовку та публікацію серії статей “Жінка Берегиня” на ресурсі Seeds.org.ua та у партнерських ЗМІ;
- Підготовку та публікацію мотивуючих історій жіночого бізнесу у таких ЗМІ як Seeds.org.ua, Агроіндустрія, Інфоіндустрія, Agri-gator.com.ua, на радіо AgroFM, сайтах Ukrainefood.org, Meat-inform та інших;
- Інформування аудиторії про проекти сталого розвитку, екологічного збереження та розбудови гармонійного суспільства, якими опікуються жінки;
- Проведення заходів для спілкування жінок, які працюють у аграрному та суміжних бізнесах;
- Трансляція відео-сюжетів про жінок в агробізнесі з коментарями не тільки самих жінок, а і їхнього оточення на заходах;
- Номінації та суспільне голосування для нагородження Національної премії для жінок в агробізнесі
З питань участі у круглому столі “Синергія взаємодії жінок для сталого розвитку, екологічного збереження та розбудови гармонійного суспільства” та подальших заходах бізнес-спільноти діяльних та надихаючих агроледі WE AGRI (Women Entrepreneurs Agri) пишіть організаторам: zvereva.pr@gmail.com або телефонуйте: 0634970167
Для попередньої реєстрації на захід просимо заповнити АНКЕТУ >>>
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!