Німеччина – основний споживчий ринок для української органічної продукції
Цьогоріч Німеччина посіла 4-е місце у списку ТОП країн-імпортерів української органічної продукції в світі, одразу після США. Першу позицію у цьому списку посіли Нідерланди, на другій щаблині – Швейцарія. Однак саме Німеччина досі залишається основним споживчим ринком для української органічної продукції, повідомляє SEEDS.
Про це розповів під час органічного медіа-бранчу, який пройшов у понеділок, 10 лютого, в Києві, Сергій Галашевський, директор “Органік стандарт” – першого українського сертифікаційного органу, що здійснює інспекцію та сертифікацію органічного виробництва.
“Німеччина залишається основним споживчим ринком для української органічної продукції. Саме туди продукція досить часто реекспортується з Нідерландів, і, напевно, Швейцарії.
Просто Німеччина іноді суворіша щодо деяких імпортних процедур, наші оператори шукають можливості експортувати через Польщу, Чехію, Литву. Такі моменти дійсно є”, – каже Сергій Галашевський.
“Загалом за 2018 рік було експортовано 390 тис. т органічної продукції на суму $157 млн”, — зазначає фахівець з сертифікації органічного виробництва.
Загалом у 2018 році Україна експортувала свою органічну продукцію до близько 35 країн, стверджує Сергій Галашевський. За його словами, всього було представлено близько 80 органічних товарів.
За об’ємами експорту до ТОП-5 органічних продуктів потрапили:
- кукурудза,
- пшениця,
- соя,
- соняшникова олія,
- яблучний концентрат.
“Безпосередніми покупцями є конкретні компанії імпортери. Їх у нас понад 200. Це ті покупці, які купували українську органічну продукцію в 2018 році. Найбільше їх зосереджено знову ж таки у Німеччині, Польщі та Швейцарії”, – додає Сергій Галашевський.
Дізнатися про перспективні країни для експорту агропродукції, українські виробники зможуть вже 19 лютого на конференції
“Збільшення прибутків у міжнародній агроторгівлі”.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!