Медові підробки спричинили стрімке падіння попиту на цей продукт

0 3 179

Медова галузь у всьому світі нині переживає не найкращі часи. Фальсифікація меду дешевими цукровими сиропами призвела до падіння попиту на натуральний продукт та глобального зниження цін.

Це безпосередньо відображається на Україні, адже вона є п’ятою за обсягом виробництва й постачання меду на світовий ринок, коментує  член правління Асоціації переробників та експортерів меду Едуард Кричфалушій.

За його словами, розвиток галузі дуже залежить від того, що відбувається з медом у цілому. «Одна з найбільших проблем — домішування чи повна заміна цукровими сиропами продукту, який маркується натуральним медом та продається кінцевому споживачу», — говорить він.

Останнім часом проведено багато досліджень на європейському та американському ринках, які показують: велика частина продукції на полицях у супермаркетах  є фальсифікованою.

Це зовсім не означає, що у банці 100% фальсифікат чи 100% ненатуральний продукт. Там може бути від 10 до 60% домішано дешевих цукрових сиропів до натурального меду, пояснює експерт. Але це призводить до того, що попит навіть на справжній продукт у країнах, таких як Аргентина, Україна, зменшується. Відповідно, знижується і ціна.

На сьогодні найголовніше завдання — не допустити, щоб нашу країну використали як транзитну для постачання фальшованого меду до країн Європи чи Америки, переконаний Кричфалушій.

Україна, як і інші виробники меду, змушена знижувати відпускні ціни, інакше ринок займе індійський, китайський мед. Європейські покупці та покупці з США пропонують Україні дуже низькі ціни.

«На це є також декілька причин: відсутність простежуваності, реєстрацій та ветеринарного контролю. А ще — невідповідність первинного виробництва стандартам сертифікації», — зазначає експерт.

Також додає, що недоречно постачати компаніям з відомими світовими іменами товар, який не відповідає їхнім сертифікаційним вимогам покупця. «Для стабілізації, покращення ціни на мед та збільшення обсягів його експорту мусимо показати світу, що наш мед походить від зареєстрованого українського бджоляра, його засоби виробництва сертифіковані, тара є придатною для зберігання харчових товарів, а бджоляр має відповідний обсяг виробництва меду», — підсумував Кричфалушій.


Дізнатися більше про нові експортні можливості ви зможете вже 3 грудня на конференції «Овочі та фрукти України-2019. Експортний прорив”. Попередня програма заходу, умови участі, рекламні можливості, спонсорські пакети та заявка на участь розміщені на офіційному сайті конференції.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією AgroPortal

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!