Мед – продукт місцевості, двох однакових медів не існує
Двох однакових медів просто не існує, мед – продукт місцевості. Так вважає Дмитро Кушнір, співвласник бренду “Медові брати”. Про це він розповів під час практичного семінару “Маркетингові інструменти для реалізації фермерської продукції на місцевих і глобальних ринках”, яку організував “Київський контрактовий ярмарок”, повідомив кореспондент SEEDS.
“Наша пасіка розташована на півночі Миколаївської області, в долині річки Південний Буг, там де знаходиться регіональний ландшафтний парк “Гранітно-степове Побужжя”.
Ми вирішили відштовхнутися від цього факту і створити повністю новий погляд на мед, який відрізняється, не те щоб кардинально, але по-іншому якісно відрізняється від того, що ми сьогодні маємо в Україні”, – розповів Дмитро Кушнір.
Мед – продукт місцевості. Так вважає Дмитро Кушнір, співвласник бренду "Медові брати". Про це він розповів під час практичного семінару "Маркетингові інструменти для реалізації фермерської продукції на місцевих і глобальних ринках", яку організував "Київський контрактовий ярмарок". AgroComplex 2019/АгроКомплекс 2019 #КатеринаЗвєрева Seeds Agri-Gator News East-Fruit.com #мед #бджоли #пасіка Медові Брати – Honey Brothers Катерина Зверева (Katerina Zvereva)
Gepostet von Seeds am Mittwoch, 30. Oktober 2019
“Мед – продукт місцевості. Бджоли літають у радіусі приблизно 5 кілометрів – це максимум. Якщо ви берете вашу пасіку, переміщаєте її 10 кілометрів в інше місце – у вас вийде зовсім інший мед.
Немає двох однакових медів. Ми цю тему підняли на поверхню і подаємо наш мед – як продукт місцевості. З часом ми почали шукати пасіки в інших цікавих місцях України, які могли б з нами співпрацювати.
Сьогодні в нас такий мікрокооператив з 4-х сімейних пасік”, – додав Дмитро Кушнір.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!