Найвимогливіша в світі мережа супермаркетів продає лохину з України
Українська лохина з’явилася на полицях однієї з найвимогливіших і великих мереж супермаркетів у світі — Lidl. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив засновник стартапу FreshBot Максим Кулик.
Експерт наголосив, для того щоб українська лохина потрапила до німецької міжнародної мережі супермаркетів, присутньої в більшості країн Євросоюзу, знадобилося понад 8 місяців роботи.
Успіху вдалося досягти завдяки системному підходу, дотриманню холодного ланцюжка постачання, правильному підбору сортів і відповідальності за якість продукції виробника лохини ТМ BigBlue.
“Наступний крок – це наш бренд на полиці і вхід до органік-руху мережі Lidl”, – зазначив Максим Кулик.
Нещодавно Україна експортувала перші партії свіжої лохини на ринок Малайзії. Українські ягоди в продуктових мережах Малайзії присутні поряд з поставками лохини з визнаних в світі країн-експортерів, при цьому українська лохина продається за дуже конкурентною ціною.
SEEDS.org.ua за інформацією з Facebook Максима Кулика
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!