Українські ягідники мають відійти від торгівлі “на ящиках”
Основними тенденціями розвитку українського ягідного ринку є сертифікація посадкового матеріалу, застосування нових технологій зберігання ягід і трансформація упаковки – вона повинна бути зручною для реалізації і споживання.
Такою думкою поділилися в компанії Wise Berry, яка ось уже 5 років займається виробництвом чорної смородини і чорниці, сертифікованих за стандартами міжнародного сертифікату безпеки харчових продуктів Global G.A.P.
Але найскладнішим в їх бізнесі виявилося донести до покупця важливість безпеки харчового продукту, підкреслили в компанії.
“Існує думка, що “у бабусі на городі” продукт безпечніше, ніж у розвиненій компанії з менеджментом санітарних норм. Ми любимо цей бізнес за те, що плодом наших зусиль, є безпечний, по-справжньому корисний продукт. Ми пишаємося тим, що наш продукт здоровий і приносить людям користь і неймовірне задоволення від його смаку”, – відзначили в Wise Berry.
У планах компанії на найближчі 10 років – розміщення своєї продукції в кожному магазині і запуск переробки ягід, на основі власного безпечного сировини.
“Це буде продукт, який можна вживати людям будь-якого віку і з будь-якими харчовими принципами. Ми плануємо популяризувати продукти корисні для здоров’я людини, виробництво яких при цьому не забруднює навколишнє середовище”, – відзначили в компанії.
Що ж стосується прогнозів з приводу подальшого розвитку ринку ягідної продукції в Україні, то в Wise Berry впевнені, що станеться догляд сумнівних фірм, “що не видають не єдиного документа на продукт, не несуть за нього відповідальність, а також відхід від торгівлі “на ящиках”, відхід від цькування вітамінного продукту пестицидами і перетворення його в отруту”.
SEEDS.org.ua за інформацією Agri-Gator
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!